Հասմիկ Գալստյանի բլոգ

ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ Մայր դպրոց 6֊1 դասարան


Հաշվետվություն 《Արատես》

Առաջին անգամ չէ,որ ես այցելում եմ Արատես , բայց այս տարի ինձ համար անմոռանալին էր ։ Այս տարվա Արատեսը ես անցկացրել եմ նոր ընկերների և նոր ուսուցիչների հետ։Այս ճամփորդությունից հետո ես իմ ընկերների նոր տեսակը բացահայտեցի ։ Այդ երեք օրվա մեջ մենք իրար ավելի մոտիկից սկսեցինք ճանաչել և այդ երեք օրվա մեջ մենք անցկացրեցինք անմոռանալի պահեր ,տխուր և ուրախ պահեր ։ Այցելեցինք քարանձավ , որտեղ մի քանի միլիոն տարի առաջ ապրում էին հնադարյան մարդիկ։ Ետ դառնալու ճանապարհին մենք նաև այցելեցին հրեաների գերեզմանատուն, որը գտնվում է Վայոց ձորի մարզի Եղեգիս գյուղի տարածքում, Արփա գետի վտակ Եղեգիսի ձախ ափին։

Ահա մի փոքրիկ տեսանյութ մեր ճամփորդությունից`

Դեպի Արատես



Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started