Հասմիկ Գալստյանի բլոգ

ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ Մայր դպրոց 6֊1 դասարան


Իմ աշխարհը

Իմ աշխարհն այն վայրն է, որտեղ ես ծնվել և մեծացել եմ: Սա այն վայրն է, որը ես սիրում եմ աշխարհում ամեն ինչից առավել: Այստեղ հանդիպեցի ընկերներիս, այստեղ սովորեցի քայլել և խոսել:
Իմ աշխարհն իմ ընտանիքն է։ Ծնողներս ինձ համար ամենաթանկ մարդիկ են։ Նրանք միշտ աջակցում են ինձ և օգնում են ինձ ամեն ինչում։ Ես շատ շնորհակալ եմ նրանց այն ամենի համար, ինչ անում են ինձ համար։


Իմ աշխարհն իմ ընկերներն են: Նրանք իմ աջակցությունն են։ Մենք միասին շատ ժամանակ ենք անցկացնում, խաղեր ենք խաղում, գնում ենք կինոթատրոն և պարզապես զրուցում: Ես շատ ուրախ եմ, որ ունեմ այսպիսի հիանալի ընկերներ։


Իմ աշխարհն իմ քաղաքն է։ Այն շատ գեղեցիկ է և հարազատ ։

Այստեղ շատ հետաքրքիր վայրեր կան, որտեղ ես սիրում եմ այցելել։ Ես սիրում եմ զբոսնել այգում, հեծանիվ քշել և ընկերների հետ վոլեյբոլ խաղալ։

Իմ աշխարհն իմ դպրոցն է: Այստեղ ես ստանում եմ այն ​​գիտելիքները, որոնք անհրաժեշտ են իմ ապագա կյանքի համար:


Իմ աշխարհն իմ կյանքն է: Ես երջանիկ եմ, որ ապրում եմ այստեղ և հիմա։ Ես երախտապարտ եմ ճակատագրին, որ ինձ նման հրաշալի աշխարհ է տվել։


Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started