Հասմիկ Գալստյանի բլոգ

ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ Մայր դպրոց 6֊1 դասարան


Գործնական քերականություն

Գործնական քերականություն

1.     Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը։

Վերջ, աշխարհ, արհամարհել, միրգ, երբ, օրեցօր, տնօրեն ։

 2.     Տեքստերում գտնել ուղղագրական սխալները և ուղղել: Թավրիզում երեկոն իջնում էր աղոտ(թ)քի կանչող մոլլաների ձայնին զուգընդ(թ)աց: Գորշ մշուշն էր պար(ռ)կում քաղաքի վրա: Որքան թմրեցնող էր մշուշը, այնքան տախ(ղ)տկալի էր ձայնը, որով Մուհամմեդի զավակներին հրավիրում էր հոգևոր տուն, որ, ճակատները հագած գետնին, խնդրեին հանդերց(ձ)յալ կյանքում դրախտի վայելքներ ու լուսեղեն փերիներ:

3. Կետադրի՛ր նախադասությունները․

Արևը ժպտաց և արթնացրեց ծաղիկներին:

Արևը ժպտաց ,և ծաղիկներն արթնացան:

Նա խոսում էր բարձր, խրոխտ ձայնով ու իր խոսքին տալիս էր տիրական շեշտ:

Նա խոսում էր բարձր, խրոխտ ձայնով ,ու դա նրա խոսքին տալիս էր տիրական շեշտ:

Նա մեզ թող սպասի ավտոմեքենաների կանգառում կամ էլ Ջերալդի հետ            միանգամից գնա հրավերքի սրահը:

Նա մեզ թող սպասի ավտոմեքենաների կանգառում ,կամ ինքն ու Ջերալդը միանգամից  գնան հրավերքի սրահը:



Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started