Հասմիկ Գալստյանի բլոգ

ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ Մայր դպրոց 6֊1 դասարան


Այս ամառվա ընթացքում կարդացած իմ գիրքը

Այս ամառվա ընթացքում ես կարդացել եմ անհավանական փաստերի հանրագիտարան : Այդ հանրագիտարանի մեջ կա երկրների , կենդանիների , մոլորակի , լուսնի և այլ տարբեր հետաքրքիր փաստեր : Ես դեռ չեմ վերջացրել կարդալ այդ գիրքը : Ահա մի փաստ , որը ձեզ կզարմացնի ` Յուպիտերի ներսում կարող է տեղավորվել 1000֊ից ավել Երկիր մոլորակ : Ես , երբ այդ մասին իմացա շատ զարմացա, որովհետև ես չգիտեի ,որ Յուպիտերը այդքան մեծ է ոչ թե մեծ այլ ահռելի մեծ է : Իսկ ընդհանրապես ինձ շատ դուր եկավ այդ հանրագիտարանը , քանի որ կար շատ զարմանալի և հետաքրքիր փաստեր որոնց մասին ես չգիտեի: Ես ձեզ խորհուրդ կտամ կարդալ այդ հանրագիտարանը , քանի դեռ չեք կարդացել , իսկ եթե դուք արդեն կարդացել եք ուրեմն համոզված եմ, որ դուք ինձ նման զարմացած եք :



Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started